Αρ.Πρωτ.:394/20-4-2016. Θέμα:«Νέες διαδικασίες για τη λειτουργία του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης»

sima_sullogou

 

       

        Θεσσαλονίκη 20-4-2016         

        Αριθ.πρωτ.394

 

 

 

Προς:

Τα μέλη του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου

Εφετείου Θεσσαλονίκης

  

      Θέμα: Νέες  διαδικασίες για τη λειτουργία του Κτηματολογικού

               Γραφείου Θεσσαλονίκης

 

 Η Υποδιεύθυνση του Λειτουργούντος Κτηματολογίου Θεσσαλονίκης μας ενημέρωσε ότι, για την καλύτερη οργάνωση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης εισάγονται νέες διαδικασίες, τις οποίες καλούμαστε να εφαρμόσουμε και είναι οι εξής:

α) Η επιτόπια εξυπηρέτηση θα διενεργείται κάθε Τετάρτη και ώρες (9.00 π.μ. – 1.30 μ.μ.), ενώ καθόλη τη διάρκεια της εργάσιμης εβδομάδας οι επαγγελματίες που επιθυμούν συνεργασία με Δικηγόρο του Κτηματολογικού Γραφείου Θεσσαλονίκης θα μπορούν να συμπληρώνουν ειδικό έντυπο που θα διατίθεται και στη συνέχεια θα ακολουθεί τηλεφωνική επικοινωνία του Δικηγόρου της υπηρεσίας του Κτηματολογικού Γραφείου για συνεννόηση. Εάν απαιτηθεί κατά την κρίση του τελευταίου επιτόπια συνάντηση, αυτή θα γίνεται μόνο κατόπιν προσυνεννόησης (rendez-vous).

β) Η γνωστοποίηση της απόρριψης και της μερικής αποδοχής των αιτημάτων:

i) καταχώρισης εγγραπτέων πράξεων και

ii) διόρθωσης των κτηματολογικών εγγραφών (π.χ. λόγω προδήλου σφάλματος, διόρθωσης γεωμετρικών στοιχείων κ.λ.π,) θα διενεργείται με την ανάρτηση στο χώρο του Κτηματολογικού Γραφείου εκάστη εργάσιμη Δευτέρα σχετικού συγκεντρωτικού πίνακα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλαμβάνουν αντίγραφο της απορριπτικής απόφασης, αφού υποβάλουν σχετική αίτηση. Εάν μετά την παραλαβή του αντιγράφου της απόφασης εξακολουθεί να συντρέχει λόγος παροχής τυχόν πρόσθετων διευκρινίσεων, υποβάλλεται αίτημα κατά τα προαναφερόμενα στο στοιχείο α).

γ) Κατά την προσέλευσή τους οι ενδιαφερόμενοι στο Κτηματολογικό Γραφείο Θεσσαλονίκης για τη συμπλήρωση τυπικών ελλείψεων, μετά από προηγούμενη τηλεφωνική ειδοποίηση, θα παραδίδουν τον φάκελο με τα συμπληρωματικά στοιχεία στον υπάλληλο του γραφείου υποδοχής (front desk), για να τοποθετηθεί στη θυρίδα του χειριστή νομικού. Επί του φακέλου αναγράφεται υποχρεωτικά ο αριθμός πρωτοκόλλου της αιτήσεως που εκκρεμεί προς εξέταση, για την οποία έχει ζητηθεί η συμπλήρωση των ελλειπόντων στοιχείων και το ονοματεπώνυμο του χειριστή νομικού.

                                     Με συναδελφικούς  χαιρετισμούς  

                      Η Πρόεδρος                                       Ο Γεν. Γραμματέας

            Ιωάννα Χρουσαλά-Μπιλίση                      Γεώργιος Σούρμπας-Σερέτης